Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Honnan tudom, hogy a rendelésem megérkezett-e Önökhöz?

A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsen minket (emailben info@shoehoo.hu-n vagy telefonon 06-30-291-5362 munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között).
Ha regisztrált vásárlónk, akkor rendelését ellenőrizheti a fiókjában is: Fiókom/Rendeléseim menüpont alatt.

Milyen számon érhetem el ügyfélszolgálatukat?

Ha bármilyen kérdése van rendelésével kapcsolatosan, vagy akár szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, nyugodtan hívhatja ügyfélszolgálatunkat a 

  • 06-30-291-5362 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között.
  • Felkeresheti ügyfélszolgálatunkat e-mailben is: info@shoehoo.hu.

Hogyan fizethetem ki a rendelés összegét?

  • Fizethet közvetlenül a futárnak a termék átvételénél /utánvétel
  • A terméket kényelmesen kifizetheti átutalással 

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Ha a rendelés összege meghaladja a 10.000,- Ft-ot, a szállítás ingyenes. Viszont 10.000 Ft-os rendelés alatt a szállítási költség 990,- Ft.

 

Milyen címre tudnak kézbesíteni?

Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelése bárhova lehet kézbesítve az országon belül – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.

 

Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címet?

Ha szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:

  • telefonon a 06-30-291-5362 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között
  • vagy mailben info@shoehoo.hu


 

Mi történik ha a küldeményt nem sikerül átvennem?

Néha előfordul, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.

Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 2-szer próbálja ( 2 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig postaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket

 

Ha nem lett jó a méret kitudom cserélni?

Igen, természetesen van rá lehetőség, 30 napon belül ki lehet cserélni a megrendelt terméket. További részleteket a Termék visszaküldés/csere menüpont alatt találhatók.

 

Mit tegyek ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?

A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele. További részleteket a Termék visszaküldés/csere menüpont alatt találhatók.

 

Keresés