Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Termék visszaküldése/cseréje

Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?

A sértetlen, viseletlen terméket eredeti csomagolásával együtt kicserélheti a kézbesítéstől számított 30 napon belül egy másik termékre. A lábbelit tanácsoljuk kizárólag otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit. Kérjük e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@shoehoo.hu e-mail címen.

A terméket, amelyet cserélni szeretne, küldje vissza nekünk a kitöltött űrlappal együtt, amelyet e-mailben küldünk ÖnnekAz űrlapra kérem tüntesse fel:

  • 1. A csere okát
  • 2. A cserélni kívánt termék adatait, amelyet kézbesítettünk Önnek
  • 3. Az online foglalása számát, amelyben lefoglalta a csereterméket

A cserélni kívánt terméket kérjük az űrlapot együtt egy csomagban visszaküldeni a Shoehoo 1037 Budapest Csillaghegyi út 13. B épület címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni).

 

 
 
 
 
 
 
Termékcsere esetén Önnek kell kifizetnie a futárdíjat, melynek összege 1000,- Ft. 

 

Különbözet esetén az összeget a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Fennmaradó összeg esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni más méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet Önnek. 

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a 06-30-291-5362 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között
  • vagy mailben: info@shoehoo.hu.

 

Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?

A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele. Kérjük e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@shoehoo.hu e-mail címen.

A terméke visszaküldése az e-mailben kapott a kitöltött űrlappal (szerződéstől való elállás) együtt történik- Az űrlapra kérem tüntesse fel:
  • 1. A visszaküldés okát – nem kötelező kitölteni, azonban ezzel az információval sokat segít kínálatunk javításában
  • 2. A termék adatait, amelyet szeretne nekünk visszaküldeni
  • 3. Hova utaljuk vissza a termék vételárát

Az űrlapot kérjük a termékkel együtt egy csomagban elküldeni a Shoehoo 1037 Budapest Csillaghegyi út 13. B épület címre. kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, mivel sajnos nem tudjuk átvenni).

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a 06-30-291-5362 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között
  • vagy mailben: info@shoehoo.hu.

 

Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?

Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék vételárát kérelme feldolgozását követően a lehető legrövidebb időn belül elküldjük, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.

Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:
  • a cseretermék ára megegyezik a visszaküldött termék árával– ebben az esetben nem fizet semmit, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
  • a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
  • a cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszautaljuk Önnek.

Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?

A www.shoehoo.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére.

Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?

A termék, amelyet vissza szeretne küldeni, vagy kicserélni, kérjük, küldje el a Shoehoo 1037 Budapest Csillaghegyi út 13. B épület címre, a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni). A termék visszaküldése, illetve cseréje esetén felhasználhatja űrlapunkat, amelyet e-mailben küldünk meg Önnek (kérjük írjon nekünk ez ügyben az info@shoehoo.hu email címre). Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű beazonosítása érdekében javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt küldje nekünk vissza

Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:

  • telefonon a (06-30-291-5362 telefonszámon munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között
  • vagy mailben: info@shoehoo.hu.

Mielőtt felvenné ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, kérjük, készítse elő rendelése számát, amit megtalál a visszaigazoló e-mailben. Így rendelésével kapcsolatos kéréseit, kérdéseit gyorsabban tudjuk feldolgozni.

Keresés